دردسرهای آبنبات چوبی اندروید!
نوشته شده توسط : علی افشار

از زمانی که اندروید آبنبات چوبی عرضه شده است گوگل مشغول رفع نواقص این سیستم عامل بوده و باوجودیکه پس از نصب اولین نسخه آن دو بار آن را بروز رسانی کرده است همچنان اشکالات زیادی باقی مانده است.117

در آخرین به‌روزرسانی اندروید لولی‌پوپ، تغییراتی در تنظیمات وای‌فای به وجود آمده طراحی سایت و علاوه برآن به اپلیکیشن ساعت قابلیت‌ها و ویژگی‌های بیشتری افزوده‌شده است.

دسترسی سریع به تنظیمات، از جمله ویژگی‌های اندروید آبنبات‌چوبی به حساب می‌آید رژیم لاغری که در آپدیت جدید آن تغییراتی در این زمینه نیز به وجود آمده است و کاربر می‌تواند تغییراتی را در این بخش از تنظیمات به وجود بیاورد و یا حتی آن را حذف کند.

اضافه کردن رنگ‌های جدید به شماره‌گیر تلفن همراه از جمله دیگر ویژگی‌های این نسخه سیستم‌عامل است که استفاده از آن برای کسانی که از تلفن همراه دو سیم‌کارته استفاده می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود.

نسخه اندروید ۵.۱ تغییراتی را نیز در صدا و آلارم‌های موبایل ایجاد می‌کند.

کاربر می‌تواند در این سیستم عامل یک نوتیفیکیشن را به طور کامل حذف کند.

از جمله اشتباهات در این نسخه حذف امکان بی‌صدا کردن (Silent) موبایل بود که در آپدیت این سیستم عامل این گزینه بازگردانده‌شده است.

پیشرفت‌های عمومی در سیستم عامل، بهبود عملکرد رم (RAM)، حل کردن مشکل بسته شدن ناگهانی برنامه‌ها، اصلاح ساختارهای ارتباط‌های بی‌سیم و حل مشکلات نوتیفیکیشن‌ها از جمله دیگر ویژگی‌های اندروید ۵.۱ است.





:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: